"A true photograph need not be explained, nor can it be contained in words."
- Ansel Adams
My dreams:
♥ USA
Paris
England

Zájezd do Anglie - #Bruggy - Belgie

24. června 2014 v 13:28 | KarolinaR |  Cestování a výlety ♥

Zdravím vás, milí přátelé.
Už jsem si dostatečně odpočinula na to, abych se vrhla na napsání tohoto "seriálu".
Nejprve bych trochu osvětlila a vysvětlila o co půjde. :)
15. června jsem se vydala na svůj prozatím nejdelší, životní výlet - do Velké Británie. :)
Název článku je takový proto, že jsme se na cestě do Anglie zastavili v Benátkách severu - totiž v krásném městečku Bruggy:) Táta mi doma řekl, že si není jistý, ale že toto město pravděpodobně navštívil. Po své vlastní návštěvě musím podotknout, že nechápu, že si to nepamatuje, protože tohle místo prostě nejde zapomenout.

Celé Bruggy lemují klikaté uličky s cihlovými domky, zelené živé ploty. Kanály a mosty vážně připomínají Benátky a oplývají takovým zvláštním, kouzelným duchem. A I lidé v Bruggách jsou plní života, skoro každý tu jezdí na kole a i přes množství voňavých, nádherně vypadajících cukráren a čokoládoven vypadá většina místních Belgičanů zdravě a spokojeně. Celé městečko působí klidným, kouzelným dojmem, i když je plné turistů. Prostě pohádkové městečko.:)

My jsme na našem výletě navštívili muzeum čokolády, v němž moc čokolády nebylo, ale měli jsme možnost podívat se, jak se čokoláda vyrábí, něco si i koupit a ochutnat. Další naší zastávkou bylo muzeum diamantů. O patře, kde bylo zhasnuto a byly vidět jen třpytící se diamanty bohužel vyprávět nemůžu, protože jsem se svými kamarádkami vyšla ven dřív než jsme jej stihly najít, ale prý tam bylo. :D

Během návštěvy Brugg jsme měli i dva rozchody, abychom stihli nakoupit nějakou tu čokoládu a suvenýry. Já si samozřejmě koupila jídlo, čokoládu, a co se suvenýrů týče, odvezla jsem si malinkou placatku na klíče, která má veprostřed jakési kolečko a v něm je vidět kanál v Bruggách, malebné domečky a loďka, která mi připomíná naši projížďku na lodičkách, která se mi z Belgie líbila asi nejvíc. :)

No a teď už vás čeká pár fotek, které nejsou žádný zázrak, protože jsem si do Anglie vezla jen setový objektiv.:)
Paradoxem je, že jsme zmokli jen v Bruggách, ale po celý týden v Anglii ani nesprchlo. :D:)

je libo úžasněpistáciová Belgická pralinka?

z výletu na lodičkách:)
ještě jedna:) Musím říct, že jsem docela měla strach, aby mi nezahučel fotoaparát do vody:D
Až takhle dobře jsme se měly! Mhmmm caramelové Latté <3
Dramatická paní z muzea čokolády. Nemám tušení proč, ale připomněla mi výstavu Tima Burtona v Praze :D
cihlové uličky, to já můžu ^^
cukrárna s kolem :)
centrum Brugg:)

Tak, to je odemě zatím vše, příště zavzpomínám na zastávku v Nottinghamu:)
A ráda bych věděla, zda se vám tento styl článků líbí, popřípadě, co bych měla změnit. :)

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 JiHei - Fotografie JiHei - Fotografie | E-mail | Web | 24. června 2014 v 14:07 | Reagovat

Nádherné cihlové domy a ta čokoška mě (čokozávisláka) - uchvátila snad nejvíc! :) ;)
Pěkný článek a moc pěkné fotky! :)

2 Anůše Anůše | Web | 24. června 2014 v 14:41 | Reagovat

Páni! To je naprostá nádhera, neskutečně boží městečko! Fotky jsou hrozně hezký! Ty cihlové domečky to je boží, miluju je! :D a ty kanály s těma domečkama, to je neskutečný! díky za inspiraci, aspoň mám další místo do mého nekonečného seznamu míst, která chci navštívit :)

3 kiki.mich kiki.mich | E-mail | Web | 24. června 2014 v 16:07 | Reagovat

Jéé, všichni teď jezdí na výlety takhle do ciziny :) Vůbec jsem netušila, že v Belgii jsou taková krásná městečka! Moc hezoučké fotky, a jak koukám na úpravu těch posledních dvou, tyhle cihlová místa jsou na HDR jako tvořená, také jsem to zkoušela s fotkami z Anglie :)

4 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 24. června 2014 v 16:52 | Reagovat

moc pěkné fotky :) jsem ráda, že jsi něco přidala! :). v Bruggách sjem byla taky, ty domy jsou úžasné :), nám teda nepršelo, co si pamatuju.

5 Kira Kira | Web | 24. června 2014 v 19:15 | Reagovat

V Anglii jsem zatím nebyla, to až příští rok :) Ale Bruggy vypadají úžasně! Už jak jsi mluvila o těch voňavých cukrárnách a že to tam vypadá jako v Benátkách - hned bych tam vyrazila :) A ty muzea - muzeum čokolády, muzeum diamantů - no páni :O Ty fotky jsou krásný, zvlášť ta pralinka - mňáám! Možná jen některý bych trochu míň upravila ;)

6 Karol Dee Karol Dee | Web | 24. června 2014 v 21:34 | Reagovat

Taky nechápu, jak by někdo mohl takové místo zapomenout o.O Vypadá to přesně tak, abych měla chuť se okamžitě zvednout a odcestovat do Anglie. :3 Fotky se ti moc povedly!

7 Das Das | Web | 24. června 2014 v 22:49 | Reagovat

Karamelové latté je to nejlepší na světě! Zrovna dneska jsem prostě na něj musel do toho dékáčka zajít. :D Musím říct, že na fotce z Belgie vypadá opravdu famózně.

Severské Benátky jsou opravdu nádherné, soudě dle Tvých fotek. Ihned bych šla zas narvat věci do krosny a vyrazila na cestu.. sedla do vlaku a prostě jela..
Prostě božské fotky!

8 Hana Hana | Web | 25. června 2014 v 10:50 | Reagovat

super reportáž a krásná zákoutí...

9 Melly Melly | Web | 25. června 2014 v 10:59 | Reagovat

To musela být paráda...:) A ty fotky jsou úžasné, úplně ve mě vzbuzují chuť jet se tam podívat :)

10 L. L. | Web | 26. června 2014 v 20:59 | Reagovat

Fakt pohádkové! Cihlové uličky se mi líbí taky. Podívala bych se tam.
Fotky supr ;)

11 Luci Lestrange Luci Lestrange | E-mail | Web | 28. června 2014 v 14:17 | Reagovat

Jsem jediná kdo má hroznou chuť na tu pralinku? :D Moc hezké fotky. :)

12 Baruš Baruš | E-mail | Web | 1. července 2014 v 22:32 | Reagovat

ahoj, v Bruggách jsem byla přesně před rokem a musím říct, že jsi mi to svými fotkami dokonale připomněla....hned bych se tam vrátila :D krásné fotky :)

13 Ennie Ennie | Web | 5. srpna 2014 v 19:33 | Reagovat

Moc se mi líbí první fotky se řekou. A tu pralinku bych chtěla ochutnat :).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.